Premiär!

Yes nu släpps den och första stället som den landar på är ju såklart våran blogg!
EP'n är färdig och den har blivit döpt till "Överlåtelse"
Vi har till att börja med bränt ut den på 100skivor som vi kommer att dela ut,
Men om någon skulle bli utan så var icke orolig!
Vi kommer att göra fler fysiska kopior senare.

Ska fatta mig kort i det här inlägget så att någon orkar ladda ner skivan

Nedladdningslänk till "Korsfest - Överlåtelse EP"

http://www.mediafire.com/?hnzzmyzzxj2


Alla spår är i .mp3 @ 320kbps
Albumet ligger i en .rar fil som man behöver winrar för att öppna
Har ni inte det på eran dator så ladda ner det på följande länk:
http://winrar.se.malavida.com/d4070-ladda-ner-windows


Låtlistan är som följande :

1. Lägger mitt liv i dina händer
2. Du måste byta riktning
3. Tvivlaren
4. Det är satan som lurar dig
5. Guds frid
6. Hosanna

La också in alla texterna i ett textdokument som följer med så kan ni plugga in dom! ;)

Det var allt för mig
Gud välsigne er alla!

// Johan

Kommentarer
Postat av: Aron (Behailu)

Jag ser fram emot att höra era nya låtar, ska bara hitta ett program att ladda ner det med.

2009-05-17 @ 13:55:04
Postat av: Micke

Grymt bra skiva tycker jag! Lyssnat igenom den typ 1000 ggr !:D Längtar till lägret när ni ska spela , blir lägrets höjdpunkt !;)

2009-06-10 @ 14:25:25
Postat av: Micke

Grymt bra skiva tycker jag! Lyssnat igenom den typ 1000 ggr !:D Längtar till lägret när ni ska spela , blir lägrets höjdpunkt !;)

2009-06-10 @ 14:28:47
Postat av: Albin

Alltså grabbar är det inte lite dåligt att ta ett namn som redan ett band har kallat sig i flera år redan? Det som jag tycker är det mest hysteriskt roliga i detta hela är ju också det faktum att mitt band Korsfest kom på just detta namn för att det var det mest kristet ironiska namn vi överhuvudtaget kunde komma upp med. Ni måste ju dessutom ha vetat att det fanns ett band redan vid namn Korsfest eftersom vi erhåller myspace-sidan www.myspace.com/Korsfest? Nä grabbar, nu har ni inspererat orginalbandet Korsfest att sprida mer ironi och djävulskap över bibeln och alla dess historier. Vi har blivit tillfrågade om att släppa material på ett kristet skivbolag. Tror nog vi ska satsa på det.



MVH // Orginalkorsfest

2009-07-20 @ 20:09:23
Postat av: dalia

lol på orginalkorsfest. ;P orka leva för att hata något... skaffa en mer ...unik drivkraft.

2012-06-28 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0