Godkväll!

Ja det var ju ett tag sen jag skrev något här.
Har blivit mer som att man lagt över de mesta till facebook
men jag ska försöka skärpa mig!

Nu håller jag just på att varva ner efter Jesusrock,
har varit en underbar festival med massa härligt folk och underbara konserter.
Måste passa på att tacka för en otrolig helg, och till alla ljud/ljustekniker som gjort
ett absolut tokbra jobb!

Tyvärr så kunde inte Michael vara med den här spelningen
men jag hoppas att allt löser sig för honom inom en snar framtid
och att han kan vara med nästa gång, ni får gärna be för honom!

Tänkte att ja ska lägga upp en liten video så att alla ni som inte var där
kan få en chans att höra på en liten del av konserten iaf :)

"Min Gud" för första gången live!




Sen så tänkte jag inom en snar framtid knåpa ihop ett inlägg här
där samtliga låtar från oss finns med så att det ska bli enkelt för
alla er som vill ladda hem dom att göra det.
Så ni slipper sitta å bläddra igenom en massa sidor.

Just nu är jag lite trött men det kommer snart!

Gud Välsigne er alla!

// Johan

Kommentarer
Postat av: Classe

Det var jag som var din ljustekniker;) //Classe!!

2010-10-24 @ 12:35:19
URL: http://www.myspace.com/praise_ablaze

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0