Musik att ladda ner

Nu ska jag försöka få ihop en sammanfattning här!
kommer nog att uppdatera det här inlägget då och då
när vi har spelat in nya låtar, hojta om de är någon som
jag har råkat missa att ladda upp så ska jag försöka ordna det!

Kommer att lägga alla låtar var och en
så även Överlåtelse EP'n kommer att finnas här att tanka ner låt för låt.


Länkar på Mediafire :

Ge Dig Ära
Det är upp till oss
Förlåtna [ft. Lundgren]
Ena Oss
Mitt Ok
Djupa Sår
En Galen Värld
Kan Inte Gå Tillbaka
Letar Svar [ft. Lundgren]
Tack Fader
Öppnar Upp
Dagarna i Mitt Liv [ft. Fairwayne]
Min Gud
Lägger Mitt Liv i Dina Händer
Du Måste Byta Riktning
Tvivlaren
Det Är Satan Som Lurar Dig
Guds Frid
Hosanna
Förlåt Mig, Fader


Som sagt hör av er om ni saknar någon låt =)

Guds frid!

// Johan

Kommentarer
Postat av: Classe

Grymt :D Du gör grymt bra låtar!!

2011-01-30 @ 17:46:21
URL: http://www.myspace.com/classe_music
Postat av: Anonym

Det går inte ladda ner :( Det står att låtarna är antingen raderade eller så har dom aldrig funnits...

2011-03-05 @ 15:39:50
Postat av: Anonym

det var visst bara låten "guds frid" som var borta

2011-03-05 @ 15:46:01
Postat av: Felicia

Hejsan, har just nu en frågestund på min blogg skulle vara kul om du ville ställa frågor och alla frågor kommer upp imorgon med svar :)

2011-03-05 @ 15:57:49
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/
Postat av: Don Eddie

michael hur får man tag i dig?? fet skit mannen!simma lugnt // Eddie

2012-11-13 @ 19:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0